Podręcznik instalacji i konfiguracji Craftsman 113 24140 jest przydatnym narzędziem dla osób, które chcą korzystać z narzędzia Craftsman 113 24140. Zawiera wyczerpujące informacje na temat instalacji i konfiguracji, w tym instrukcje, które pomogą Ci zainstalować i skonfigurować narzędzie w sposób bezpieczny i skuteczny. Podręcznik instalacji i konfiguracji Craftsman 113 24140 także zawiera wskazówki dotyczące konserwacji narzędzia, aby zapewnić jak najdłuższą żywotność i trwałość. Podręcznik instalacji i konfiguracji Craftsman 113 24140 jest dostępny w różnych formatach i jest dostępny za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej firmy Craftsman.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik instalacji i konfiguracji Craftsman 113 24140
- Przejdź do menu głównego Przejdź do treści
Podręcznik opracowany zgodnie z nową podstawą programową kształcenia w zawodzie technik informatyk z 2019 r.!
Najnowszy podręcznik do nauki zawodu technik informatyk obejmuje materiał z zakresu kwalifikacji INF. 02 (Administracja i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i lokalnych sieci komputerowych).
Autorzy publikacji prezentują w niej wiedzę dotyczącą konfiguracji, obsługi, diagnostyki i naprawy lokalnych sieci komputerowych. Opisują sieciowy system operacyjny Linux i zasady administrowania nim. Zapoznają również uczniów z tematem usług sieciowych w systemie Linux i sieciowym systemem operacyjnym Windows Server, a także omawiają kwestię bezpieczeństwa danych.
Naukę ułatwia zawarty w książce bogaty materiał ilustracyjny, prezentujący omawiane zagadnienia (zdjęcia, schematy, zrzuty ekranowe i rysunki).
Ponad 300 pytań i poleceń umożliwi uczniom sprawdzenie wiedzy i umiejętności nabytych podczas zajęć.
Obowiązkowa pozycja w przygotowaniach do egzaminu zawodowego! Wiadomości teoretyczne wsparte licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami przybliżającymi praktyczne zastosowanie wiedzy.
Sprawdź pozostałą ofertę do nauki zawodu http://sklep. pl/technik-informatyk/
Rok wydania:2019Oprawa:MiękkaTyp publikacji:podręcznikNośnik:książkaNr wydania:IWydawnictwo:WSiPSymbol:1613I4EAN-13:9788302187551ISBN:
Paczka
- Waga0. 76 kg
Inne z tej serii/cyklu
-20%
Dodano do koszyka
Ilość: szt.
Cena: zł Wartość koszyka: Podręcznik szybkiej obsługi Zawiera informacje o instalowaniu produktu. Podręcznik instalacyjny dla systemu Windows Vista/ Windows 7 Przed przystąpieniem do instalowania sterownika, proszę wykonać kroki z rozdziału Informacje wstępne i KROK 1 - Konfiguracja Urządzenia w Podręczniku szybkiej obsługi. Po zakończeniu konfiguracji wstępnych należy wykonać instrukcje instalacji sterownika drukarki w niniejszym podręczniku. Pobierz i zobacz dokument w formacie PDF. Dokumenty w formacie PDF wymagają instalacji programu Adobe ® Acrobat Reader DC®. Jeśli nie masz programu Adobe ® Acrobat ®, kliknij przycisk "Adobe ® Acrobat Reader DC®", aby pobrać oprogramowanie. System Aurea umożliwia podłączenie się do Active Directory w celu uwierzytelniania użytkowników pracujących w domenie. Uwierzytelnianie realizowane jest przez bibliotekę Spnego. Jeśli poniższa instrukcja nie rozwiąże problemów występujących podczas integracji, należy szukać rozwiązań na stronie tej biblioteki. Oprócz kroków opisanych w poniższym podrozdziale, należy wykonać również kroki opisane w rozdziałach przeznaczonych dla poszczególnych serwerów aplikacji. Poniżej znajduje się lista rozdziałów wraz z wybranymi serwerami: Glassfish v3 – Konfiguracja modułu uwierzytelniania Kerberos Weblogic 12c – Konfiguracja modułu uwierzytelniania Kerberos Tomcat 7 – Konfiguracja modułu uwierzytelniania Kerberos Na serwerze Active Directory wymagane jest utworzenie konta użytkownika, które będzie wykorzystywane do wstępnego uwierzytelniania użytkowników przez serwer aplikacji. Konto można utworzyć poprzez panel administracyjny Active Directory. Posiadając konto dla serwera aplikacji należy zarejestrować je jako konto serwisowe przypisane do danego serwera aplikacji. Konto rejestrujemy poniższym poleceniem w linii komend na serwerze Active Directory: setspn. exe -A HTTP/dev2. tecna. pl nazwa_konta Pod nazwa_konta należy podstawić prawidłową nazwę konta użytkownika Active Directory. Adres dev2. pl zamieniamy na prawidłową nazwę domenową serwera aplikacji. Jeśli serwer aplikacji występuje pod kilkoma nazwami domenowymi, należy wykonać powyższe polecenie dla każdej nazwy domenowej serwera. [#konfiguracja_modulu_account=== Konfiguracja modułu Accounts Dodatkowej konfiguracji wymaga moduł Accounts. Aby aktywować uwierzytelnianie domenowe, należy otworzyć archiwum war aplikacji i otworzyć do edycji plik WEB-INF/web. xml. W pliku web. xml znajduje się definicja oraz mapowanie filtru SpnegoHttpFilter. Należy odkomentować tą konfigurację oraz dostosować wartości parametrów konfiguracji. Przy domyślnej instalacji modułu Accounts wymagana jest konfiguracja parametrów spnego. preauth. username oraz spnego. password. Jako wartości tych parametrów należy podać poprawny login oraz hasło użytkownika dla konta serwera aplikacji w Active Directory. Login użytkownika powinien być poprzedzony prefiksem HTTP/. Możliwe jest też skonfigurowanie parametru spnego. hosts. enabled. Jako jego wartość można podać adres serwera (jeśli jest ich kilka, należy oddzielić je przecinkiem), dla którego filtr Spnego będzie aktywny. W przypadku wejścia do aplikacji przez inny adres, niż wymienione w tym parametrze, filtr Spnego nie będzie aktywny i do aplikacji będzie można się zalogować przez zwykły formularz logowania. Jeśli wartość parametru nie zostanie ustalona, filtr Spnego będzie aktywny dla wszystkich adresów. W wartości parametru należy podawać tylko adresy IP lub nazwy domenowe serwera, bez portu, protokołu, itp. Na komputerze będącym stacją roboczą wymagana jest dodatkowa konfiguracja niektórych przeglądarek. Dodatkowa konfiguracja dotyczy dodania adresu serwera, na którym znajduje się aplikacja, do adresów zaufanych. Przed podjęciem tych kroków konfiguracyjnych należy sprawdzić, czy uwierzytelnianie użytkownika w aplikacji poprzez Active Directory nie działa już w tej chwili. Przy poprawnej konfiguracji domeny AD możliwe jest, że adres serwera aplikacji domyślnie będzie traktowany jako adres strefy intranetu i dodatkowa konfiguracja nie będzie wymagana. Internet Explorer wymaga, aby adres serwera na którym znajduje się aplikacja, dodany był jako adres strefy intranet’u, chyba że aktualna konfiguracja IE stanowi inaczej. Należy pamiętać, że konfiguracja taka może być już rozgłaszana w konfiguracji domeny, dzięki czemu poniższe kroki konfiguracyjne nie będą wymagane. Aby dodać adres serwera do strefy intranetu, należy przejść do menu ustawień i wybrać pozycję "Opcje internetowe". W otwartym oknie należy wybrać zakładkę "Zabezpieczenia". W otwartej zakładce należy wybrać strefę "Lokalny intranet" i nacisnąć przycisk "Witryny". com/_images/image87. png" alt="ie-2" width="326" height="433"/> W otworzonym oknie ustawień lokalnego intranetu należy nacisnąć przycisk "Zaawansowane", po czym otworzy się lista adresów witryn dodanych ręcznie do intranetu. W polu tekstowym należy podać adres serwera i potwierdzić przyciskiem "Dodaj". Po tej czynności można zamknąć wszystkie otwarte okna konfiguracji. com/_images/image88. png" alt="ie-3" width="500" height="331"/>Tytuł Opis Data wydania
(Wersja)Plik
(Rozmiar)12/12/2007
(2)Pobierz
(2. 34MB)23/10/2009
(0)Pobierz
(1. 23MB)Konfiguracja serwera Active Directory
Konfiguracja przeglądarki na stacji roboczej
Microsoft Internet Explorer
Mozilla Firefox
Firefox wymaga dopisania adresu serwera do listy adresów zaufanych, które mogą negocjować uwierzytelnianie ze stacją roboczą.
Aby skonfigurować przeglądarkę Firefox, należy otworzyć nową zakładkę i w pasku adresu wpisać:
about:config
Przy uruchamianiu narzędzia konfiguracji może wyświetlić się ostrzeżenie przed modyfikacją ustawień. Ostrzeżenie należy zignorować - poniższe czynności zostały dokładnie zweryfikowane i przetestowane i jeśli zostaną przeprowadzone zgodnie z poniższą instrukcją, nie spowoduje to żadnych problemów z działaniem przeglądarki.
W otworzonej zakładce konfiguracji w polu "Szukaj" należy wpisać nazwę parametru konfiguracyjnego:
network. negotiate-auth. trusted-uris
Parametr powinien wyświetlić się na liście znalezionych parametrów. Należy kliknąć na niego prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję "Modyfikuj". com/_images/image90. png" alt="ff-2" width="400" height="282"/>
W otwartym oknie należy wpisać adres serwera. Jeśli potrzebujemy podać kilka adresów serwera (lub obecna konfiguracja zawiera już jakieś adresy), kolejne adresy dopisujemy oddzielając je przecinkiem. Czynność potwierdzamy naciskając "OK", następnie zamykamy zakładkę konfiguracji. com/_images/image91. png" alt="ff-3" width="249" height="97"/>
Google Chrome
Przeglądarka Google Chrome korzysta z konfiguracji przeglądarki Internet Explorer. Aby aktywować możliwość uwierzytelniania domenowego, należy przejść do sekcji konfiguracji przeglądarki IE.
Możliwe błędy
Poniżej opisano błędy, które mogą się pojawić przy nieprawidłowej konfiguracji integracji z Active Directory.
Wyświetlanie w przeglądarce okna z loginem i hasłem do wpisania podczas wejścia na adres aplikacji
Prawdopodobnie przeglądarka nie została poprawnie skonfigurowana. Należy przejść do sekcji konfiguracji przeglądarki na stacji roboczej i upewnić się, że w konfiguracji został podany poprawny adres serwera aplikacji.
Błąd w logach serwera aplikacji: NTLM specified. Downgraded to Basic Auth (and/or SSL) but downgrade not supported.
Prawdopodobnie niepoprawnie zarejestrowano SPN dla użytkownika serwera aplikacji w Active Directory. Należy przejść do konfiguracji serwera Active Directory i upewnić się, że SPN został zarejestrowany prawidłowo.
Na serwerze Active Directory w linii poleceń można wykonać poniższą komendę, aby wylistować aktualne SPN’y dla danego użytkownika:
setspn. exe -L nazwa_konta
Należy się też upewnić, czy jeden adres serwera aplikacji nie został przypisany do kilku kont użytkowników, co również może powodować powyższy problem. W takim przypadku należy usunąć wszystkie niepotrzebne powiązania.