Schemat Serwisowy 3Plus HR jest dostępny dla firm i organizacji, które chcą optymalizować procesy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Schemat Serwisowy 3Plus HR umożliwia firmom wdrożenie i wspomaganie wszystkich aspektów zarządzania zasobami ludzkimi, w tym zarządzanie kompetencjami, szkolenia, zatrudnianie, ocenianie, motywowanie i rozwijanie pracowników, zarządzanie wynagrodzeniami i wypłatami oraz zarządzanie zatrudnieniem. Schemat Serwisowy 3Plus HR oferuje przedsiębiorstwom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania procesami HR, które pozwala na oszczędność czasu i pieniędzy poprzez skuteczne wykorzystanie jego możliwości. Schemat Serwisowy 3Plus HR jest skonfigurowany do współpracy z istniejącymi systemami informatycznymi i zapewnia szybki i łatwy dostęp do informacji o pracownikach.
Ostatnia aktualizacja: Schemat serwisowy 3plus Hr
Przejdź do zawartości
- Więcej…
- Tematy bez odpowiedzi Aktywne tematySzukaj
- FAQ
- Zaloguj sięZarejestruj się
- Strona domowaStrona główna ElektronikaPoszukiwaniaSzukam schematu/PCB
ODPOWIEDZ
- Delegacje. Decyduje o możliwości odnotowywania delegacji odpowiednio własnych oraz podwładnych.
Uwaga
W przypadku współpracy z Comarch ERP XL HR uprawnienia do delegacji rozdzielone są na 2 pozycje: Delegacje – uprawnienie związane z delegacjami rozliczanymi w Comarch ERP XL od wersji 2016. 2. 1. Delegacje archiwalne – uprawnienie związane z delegacjami rozliczanymi w Comarch ERP Optima.
- Szkolenia. Decyduje o możliwość planowania lub podglądu szkoleń własnych lub podwładnych pracowników (menu boczne Szkolenia/Plan szkoleń). Ustawienie opcji innej niż Brak w którejkolwiek części da również dostęp do menu Szkolenia/Lista szkoleń w trybie podglądu ( dodawanie szkoleń w menu Szkolenia/Lista szkoleń zależy od uprawnienia „Szkolenia” w grupie „Zarządzanie”).
- Ocena pracownika. Decyduje o możliwości dokonania oceny własnej lub podwładnego.
- Rekrutacja. Uprawnienie dostępne tylko w części Podwładnego. Ustawienie opcji Aktywne powoduje, że
kierownik lub zastępca kierownika mają możliwość dodawania, usuwania, edytowania oraz przekazywania do zatwierdzenia publikacji wakatów a także usuwania, edytowania (oceniania), przenoszenia do/z archiwum, przekazywania do zatwierdzenia zatrudnienia aplikacji. Opcja Podgląd daje tylko prawo do wglądu w wakaty i aplikacje, natomiast opcja Brak oznacza, że gałąź Rekrutacja będzie niewidoczna.
- Intranet – dokumenty do pobrania. W schemacie Domyślnym ustawiono na Aktywne, co oznacza, że użytkownik po zalogowaniu do aplikacji ma dostęp do menu Intranet i może pobierać dokumenty udostępnione przez Administratora. We własnych utworzonych schematach należy włączyć opcję w celu udostępnienia dokumentów pracownikom. W przypadku, kiedy pracownicy mają mieć zablokowany dostęp do dokumentów, należy ustawić opcję na Brak.
- Intranet – oferty pracy (rekrutacja wewnętrzna). W schemacie Domyślnym ustawiono na Brak, co oznacza, że użytkownik po zalogowaniu do aplikacji nie będzie miał dostępu do zakładki Kariera i tym samym nie będzie mógł przeglądać wewnętrznych ofert pracy ani składać swoich aplikacji. Aby udostępnić taką funkcjonalność należy ustawić opcję na Aktywne.
- Obieg dokumentów – W schemacie domyślnym ustawiono opcję Aktywne, co oznacza, że Użytkownik po zalogowaniu do aplikacji w menu bocznym będzie miał do wyboru sekcję Obieg dokumentów, po wybraniu której otrzyma listę dostępnych dla niego obiegów dokumentów. Pozycja jest widoczna wyłącznie, gdy wprowadzone są klucze wymiany z Comarch DMS.
- Strona startowa – dodawanie powiadomień. Ustawione na Aktywne oraz zakres Centrum oznacza, że Użytkownik będzie mógł wysłać powiadomienie do współpracowników w swoim centrum. Ustawienie zakresu na Firma da możliwość przygotowania powiadomienia dla wszystkich pracowników.
Rozwój pracownika
Zarządzanie
W tej grupie zebrane zostały uprawnienia do zarządzania aplikacją. W tym przypadku istnieją 2 poziomy ustawień dostępu – Aktywne lub Brak.